Adalet Bakanı Abdulhamit Gül, Hakimevin’de düzenlenen “Birinci Yılında Dava Şartı Arabuluculuk Sempozyumu”nda konuştu. “Amacımız hem işçinin hem de işverenin hukuki olarak tatminiydi” Bakan Gül, iş hukuku alanındaki ihtilafların çözümünde işlevsel bir araç haline gelen zorunlu arabuluculuk uygulamasında 1 yılın geride bırakıldığını söyledi. 1 yılın muhasebesini sempozyumda masaya yatıracaklarını belirten Gül, uygulamanın güçlü, umut ve güven…